Oferty inwestycyjne

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej (ofertowej) na zadanie pn.: „Opracowanie dokumentacji techniczno – budowlanej boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i trybunami przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży

 

 

 

Iłża, dnia 14.05.2015r 

 

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Iłży

 

ZAPRASZA

 

do złożenia propozycji cenowej (ofertowej) na zadanie pn.:

 

„Opracowanie dokumentacji techniczno – budowlanej boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i trybunami przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży”

  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

a)      może być złożona:

osobiście, pocztą, faksem na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży,
ul. Błazińska 5, 27 – 100 Iłża,  fax: 48 616 30 37.

b)      ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,

c)      ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką,

d)      ma obejmować całość zamówienia.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej:

-        projektu budowlanego,

-        kosztorysu inwestorskiego,

-        przedmiaru robót,

-        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

3.Wymagany termin realizacji:  30. 06.2015r.

4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

CENA – 100%

5.    Propozycja wg załączonego wzoru formularza: załącznik nr 1 do Propozycja cenowa

6. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej (ofertowej):

Zaproponowana cena powinna zawierać:

  • wartość(netto) usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  • obowiązujący podatek VAT od towarów i usług.

Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.

8.Termin złożenia propozycji cenowej (ofertowej):

Propozycję cenową (ofertową) należy złożyć w terminie do dnia 25.05.2015r. do godziny 1500, w formie zgodnej ze wskazaniem zamawiającego (pkt. 1a).

Propozycja cenowa otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę/propozycję przed terminem upływu jej składania.

9.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami z ramienia zamawiającego są:

Joanna Nowotnik, tel. 48 616 30 37,  fax 48 616 30 37, e-mail: zspilza@zspilza.pl 

10.Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie wyznaczonym przez zamawiającego po powiadomieniu o wyborze oferty/propozycji cenowej (ofertowej) wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę-  wzór załącznik nr 2

11.Załączniki:

-     formularz propozycji cenowej (Załącznik nr 1)

-     wzór umowy (Załącznik nr 2)

.........................................................

(podpis)

 

Załącznik nr 1

 

……………………, dnia ……….. 2015r.

 

 

 

 

    (Pieczątka wykonawcy i jego dane)

 

 

 

PROPOZYCJA CENOWA

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:

 

„Opracowanie dokumentacji techniczno – budowlanej boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i trybunami przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży”

 

 

 

Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, na następujących warunkach:

 

  1. Cena netto: …………………….………. złotych

 

(słownie: ……………………………………………………………………………..),

 

Podatek VAT od towarów i usług …….%,

 

Cena brutto: ………………..…….… złotych

 

(słownie: ……………………………………..……………………….……………….).

2. Oświadczam, że zapoznałem się z zapytaniem ofertowym oraz projektem umowy i nie wnoszę zastrzeżeń.

3. Potwierdzam wykonanie usługi do dnia 30.06.2015r.

4. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w projekcie umowy.

5.Oświadczam, ze:

a)     Spełniam warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

b)     Posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

c)     Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania.

 

 

 

 

 

…………………………………………………………

 ( podpis i pieczątka wykonawcy)

 


Załącznik nr 2

Wzór Umowy

 

Niniejsza umowa, zwana dalej „Umową” została zawarta w dniu  ……………………… pomiędzy:

Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży, z siedzibą  w 27-100 Iłża, ul, Błazińska 5

reprezentowaną przez:

Dyrektora Szkoły – mgr inż. Dariusza Leśkiewicza

przy kontrasygnacie głównej księgowej – mgr Teresy Krasińskiej,

zwanym dalej Zamawiającym,

a ……………………………………………………………………………………….

zwanym dalej Wykonawcą,

 

§ 1

  1.       W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający powierza
    a Wykonawca przyjmuje do wykonania:.

„Opracowanie dokumentacji techniczno – budowlanej boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i trybunami przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłży”

Zakres opracowania obejmuje:

-       wykonanie projektu budowlanego

-       opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;

-       opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego i kosztorysu inwestorskiego; oraz niezbędnych prac przedprojektowych (m.in.: mapa do celów projektowych, niezbędne uzgodnienia, techniczne warunki przyłączenia i decyzje, opłaty skarbowe)
i inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z przygotowaniem i złożeniem, w imieniu zamawiającego, stosownego, kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót. Aktualną mapę do celów projektowych i niezbędne uzgodnienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na swój koszt.

 2. Dokumentacja projektowa musi być opracowana  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 120, poz. 1133) oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) wraz z opisami 

  1. i rysunkami szczegółowymi niezbędnymi do realizacji robót (projekty wykonawcze), umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań.

 

§ 2

  1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca wykona:

a)    projekt budowlany  – 4 egzemplarzy;

b)   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót –2 egzemplarze;

c)    przedmiary i kosztorys ofertowy i inwestorski z uwzględnieniem kodów CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień  sporządzone dla całości robót objętych dokumentacją  – 2 egzemplarze;

2. Oprócz opracowań w wersji papierowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu w/w dokumentację i opracowania w wersji elektronicznej na płycie CD.

3. Dokumentacja objęta niniejszą umową nie może określać rozwiązań technologicznych, materiałów, urządzeń i maszyn w sposób utrudniający uczciwą konkurencję, uniemożliwiając przez to udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót w oparciu o wykonaną dokumentację.

4. Dodatkowe warunki – do obowiązków Wykonawcy należy:

a)    konsultowanie z Zamawiającym proponowanych rozwiązań, mających wpływ na koszty robót objętych dokumentacją projektową;

b)   opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania nazw ich producentów. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń.

 

§ 3

 

  1. Wykonawca przekaże przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30.06.2015r.
  2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne i zgodne z umową
    opracowanie projektowe w siedzibie Zamawiającego.
  3. Odbiór prac projektowych odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
  4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot odbioru winna być zaopatrzona w pisemne oświadczenie o jej kompletności z punktu widzenia celu któremu ma służyć, powinna posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, wykaz opracowań projektowych, pisemne oświadczenia, że jest wykonana zgodnie z przepisami techniczno – budowlanymi, wymogami i normami.
  5. W przypadku ujawnienia niekompletności dokumentacji objętej niniejszą umową, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji uzupełniającej i pokrycia
    w całości kosztów jej wykonania.

 

§ 4

  1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest …………………….. tel………………..
  2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest  ………………………………………………….

 

§ 5

  1. Zamawiający za wykonany przedmiot umowy zapłaci wynagrodzenie  ustalone na podstawie oferty Wykonawcy. Wartość prac projektowych zgodnie z ofertą cenową
    netto w wysokości …………………….(słownie:...............................................................) 

brutto w wysokości ………………… .(słownie:………………………………………….)

2. Wynagrodzenie określone w ust. 1: obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

3. Należność za wykonany przedmiot umowy Zamawiający ureguluje w ciągu 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.

4. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

§ 6

  1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części zamówienia.
  2. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

 

§ 7

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)    za opóźnienie i zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §5 umowy, za każdy dzień opóźnienia/ zwłoki.

b)   za opóźnienie i zwłokę  w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym –  w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §5 umowy, za każdy dzień opóźnienia/ zwłoki liczony od upływu terminu wyznaczonego zgodnie
z postanowieniami na usunięcie wad,

c)    z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
– w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 umowy,

 

 

 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu:

-       odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – w wysokości 5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 umowy. Kary nie obowiązują jeżeli odstąpienie od umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody utraconych korzyści.

 

§ 8

Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą wykonuje przedmiot zamówienia, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza jak za własne działania lub zaniechania.

 

§ 9

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.).

 

§ 10

Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 11

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego 
i jeden dla Wykonawcy.

 

 

Zamawiający:                                                                                          Wykonawca:

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.05.2015
Dokument wytworzony przez: Technikum Pojazdów Samochodowych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dariusz Leśkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2015 08:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Leśkiewicz
Ilość wyświetleń: 3757
19 maja 2015 08:56 (Dariusz Leśkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)