Oferty inwestycyjne

Ułożenie posadzki z gresu technicznego w pomieszczeniach Warsztatów Szkolnych ZSP w Iłży

ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH im. St. STASZICA

w IŁŻY

                                                              27-100 IŁŻA, ul. Błazińska 5, tel./fax 48 616 30 37

                                                                                   e – mail : zspilza@zspilza.pl

 

                                                                                                                                  Iłża dnia 15.01.2016r.

 

DYREKTOR  ZSP im. ST. STASZICA w IŁŻY

ZAPRASZA

do złożenia propozycji cenowej (ofertowej) z ceną netto i brutto na wykonanie prac remontowych polegających na położeniu posadzki z gresu technicznego w salach remontu silników i naprawy pojazdów samochodowych w Warsztatach Szkolnych ZSP w Iłży

 

Położenie posadzki obejmuje prace wyszczególnione w specyfikacji stanowiącej załącznik Nr 1 do Zaproszenia.

 

Gwarancja na wykonane  prac – 36 m-cy

 

  1. Sposób i termin składania ofert – 22.01.2016r godz. 14.00

Siedziba Zamawiającego (sekretariat), faxem lub e-mailem na adres szkoły.

  1. Osoba uprawniona do kontaktowania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia: Pan   Leszek Giemza tel. (48) 616 3946.
  2. Termin realizacji zamówienia – do 12.02.2016r.
  3. W wyniku niniejszego postępowania z Oferentem oferującym najkorzystniejszą cenę zostanie zawarta umowa (wzór w załączeniu) na wykonanie posadzki  w salach remontu samochodów.

                                                                             Dyrektor Szkoły

                                                                             Dariusz Leśkiewicz

 

Załącznik nr 1

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowych polegających na ułożeniu posadzki
z gresu technicznego w salach: remontu silników i naprawy pojazdów samochodowych
w Warsztatach Szkolnych ZSP w Iłży.

  1. Wstęp

1.1    Przedmiot ST.

Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej (ST) są wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych na terenie Warsztatów Szkolnych ZSP w Iłży.

 

1.2    Zakres  stosowania ST.

Specyfikacja techniczna (ST) stosowana jest jako dokument inwestorski niezbędny przy realizacji
i odbiorze robót wymienionych w pkt 1.1

 

1.3    Zakres robót objętych ST.

Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające
i mające na celu wykonanie posadzek z płytek ceramicznych (gres techniczny)wraz
z cokołem w dwóch salach dydaktycznych znajdujących się w budynku warsztatów szkolnych ZSP w Iłży o wymiarach: sala pierwsza 10,85 x 4,30 m,  sala druga 10,80 x 4,76 m, cokół
o wysokości 10 cm na długości 61,42 m – wpuszczony w ścianę.

 

1.4    Ogólne wymagania dotyczące robót

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania

 

1.5 Wymogi formalne

Wykonanie podłóg z posadzkami z gresu technicznego winno być zlecone wykonawcy mającemu właściwe doświadczenie w realizacji tego typu robót i gwarantującemu właściwą jakość wykonania , zgodnie z wymaganiami norm (PN-B-10145).

 

  1. Materiały

2.1    Zastosowane materiały

Zastosowanym materiałem do wykonania posadzek są płytki gresowe. Płytki przeznaczone na posadzki powinny charakteryzować się: niską nasiąkliwością, ścieralnością (kl. min. IV), antypoślizgowością, odpornością na uderzenia i mrozoodpornością. Należy zastosować płytki 1 gatunku. Kolor do uzgodnienia z zamawiającym.

Do mocowania płytek będą stosowane zaprawy klejowe, do wypełnienia spoin zostaną użyte gotowe masy do fugowania. Zaprawy klejowe i masy do fugowania charakteryzują się wodoodpornością, mrozoodpornością, łatwością stosowania i niepalnością. Płytki, kleje i masy do fugowania powinny posiadać odpowiednie atesty.

 

  1. Wykonywanie robót

3.1    Ogólne zasady wykonania robót.

Powierzchnie podłoży pod płytki powinny być równe i tworzyć poziome płaszczyzny. Ewentualne uszkodzenia powierzchni powinny być naprawione przy użyciu odpowiedniej dla danego podłoża zaprawy . Płytki należy rozmierzać tak, aby odcinki płytek przy końcach ścian miały wymiar równy minimum połowy płytki. Na przygotowane i zagruntowane podłoże należy nanieść zaprawę klejową pacą zębatą, możliwie w jednym kierunku, na taką powierzchnię aby płytki mogły być naklejone
w ciągu 10-15 minut . Po rozprowadzeniu zaprawy należy nanieść płytkę i docisnąć ją do podłoża. Warstwa kleju pod płytką nie może zawierać pustych miejsc. Bezpośrednio po ułożeniu płytek należy przygotować spoiny przez oczyszczenie ich z zaprawy klejowej. Spoinowanie można rozpocząć,
po stwardnieniu zaprawy klejowej ale nie wcześniej niż po 24 godzinach. Zaprawę wprowadza się
w spoiny za pomocą pacy lub szpachelki gumowej. Czyszczenie powierzchni należy wykonać używając wilgotnych gąbek. Nie wolno czyścić glazury na sucho.

 

3.2.  Przygotowanie podłoża

Z powierzchni betonowej należy usunąć wszystkie luźne części, zatłuszczenia, jak również zabrudzenia, utrudniające przyczepność. Oczyszczoną powierzchnię należy zagruntować płynem gruntującym zwiększającym jej przyczepność. Podłoże powinno być nośne,
a wytrzymałość na odrywanie nie mniejsza niż 0,5 MPa. Podłoże musi być równe, suche, twarde, czyste, odpowiednio porowate.

 

3.3 Roboty zasadnicze

Posadzki z płytek układać na przygotowanym wcześniej suchym i czystym podłożu.
Do układania stosować klej, którego rodzaj dobrać zgodnie z przeznaczeniem posadzki oraz rodzaju płytek. Posadzkę z płytek należy wykończyć wokół ścian cokolikiem z przyciętych płytek na wysokość 10 centymetrów. Spoiny pionowe cokołu muszą się zgrywać z spoinami poziomymi posadzki. Grubość spoin powinna wynosić około 5 milimetrów. Powinny one zostać po stwardnieniu
i wyschnięciu masy klejowej, oczyszczone i wypełnione odpowiednią masą do spoin o jednolitej barwie. Po zmatowieniu spoiny usunąć nadmiar masy, a po wyschnięciu oczyścić całą posadzkę.

 4.                  Odbiór posadzki

Odbiór posadzki powinien obejmować:

  • jakość zastosowanych materiałów,
  • poprawność przygotowania podłoża,
  • ocenę wyglądu zewnętrznego – posadzka powinna stanowić równą, gładką powierzchnię, spoiny powinny przebiegać prostoliniowo, o dopuszczalnym odchyleniu do5 mmna całej długości pomieszczeń,
    • sprawdzenie połączenia posadzki z podłożem

Jeżeli wszystkie czynności odbioru robót dały wyniki pozytywne wykonane roboty należy uznać za zgodne z specyfikacją techniczną

 

  1. Podstawa płatności

Podstawę rozliczenia oraz płatności wykonanych i odebranych prac remontowych stanowi wartość tych robót przedstawiona w ofercie .


                                                                         Wzór Umowy

 

zawarta w dniu………….. pomiędzy:

Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Iłży reprezentowanym przez:

  1. Dariusz Leśkiewicz – Dyrektor Szkoły

 

zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,

a

………………………………………………. reprezentowanym przez :

  1. …………………..

zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą o następującej treści:

 

§ 1

  1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji prace polegające na ułożeniu posadzki z gresu technicznego w salach: remontu silników i  naprawy podwozi w  Warsztatach Szkolnych ZSP w Iłży.
    1. Prace określone w punkcie 1 zostaną przeprowadzone zgodnie ze specyfikacją, która stanowi załącznik numer 1 niniejszej umowy.
    2. Prace Wykonawca zobowiązuje się wykonać osobiście.
    3. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca robót.  Dostarczone przez Wykonawcę materiały powinny odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

§ 2

Termin realizacji przedmiotu umowy:

  1. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień 01.02.2016r.
  2. Termin wykonania zadania 12.02.2016r.

 

§ 3

  1. Za kompleksowe wykonanie robót ujętych w § 1 ustala się wynagrodzenie Wykonawcy w formie kwoty brutto w wysokości ……………… zł wraz z podatkiem VAT 23%

 

§ 4

Strony ustalają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za wykonaną i odebraną protokołem odbioru pracę.

Zapłata nastąpi na rachunek Wykonawcy nr …………………………………...................
w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury.

 

§ 5

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. Kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy
  2. Zabezpieczenie terenu robót w czasie użytkowania obiektu przed dostępem osób niepowołanych.
  3. Stałą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu umowy.
  4. Naprawienie szkody powstałej z tytułu kradzieży lub zniszczenia w pomieszczeniach 

        przekazanych Wykonawcy.

  1. Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż.
  2. Na własny koszt wywieź  odpady powstałe podczas robót z terenu warsztatów szkolnych.

 

§ 6

  1. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do wykonywania zleconych robót.

 

§ 7

Do obowiązków Zamawiającego należy:

Udostępnić pomieszczenie do składowania materiałów i urządzeń, a w trakcie wykonywania prac do zapewnienia dostaw energii elektrycznej.

 

§ 8

  1. Wykonawca gwarantuje wykonanie robót jakościowo dobrze, zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi bez wad, które pomniejszą wartość robót lub uczynią robotę nieprzydatną do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
  2. Wykonawca udziela gwarancji na roboty objęte niniejszym zamówieniem na okres 3 lat od dnia podpisania protokołu odbioru robót.

 

§ 9

  1. Wszelkie zmiany warunków umownych mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.

 

§ 10

 

Ewentualne spory mogące wynikać z wykonania niniejszej umowy strony poddadzą pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 11

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

 

§ 12

Umowa została sporządzona w 2-ch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egz. dla każdej ze stron.

 

 

      WYKONAWCA                                                                                  ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 15.01.2016
Dokument wytworzony przez: Technikum Pojazdów Samochodowych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dariusz Leśkiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 stycznia 2016 10:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Leśkiewicz
Ilość wyświetleń: 2745
15 stycznia 2016 10:35 (Dariusz Leśkiewicz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)